logo
logo
bottom1
oleje przekładniowe
płyny transmisyjne
inne produkty

PRIMEROL 10W40 THPD SAPS E9

 

 

 

 

PRIMEROL 10W40 THPD SAPS E9 (Top High Performance Diesel) to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy, powstały w oparciu o nanotechnologie, dający możliwość eksploatacji w wydłużonym trybie pomiędzy wymianami. Przeznaczony do samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi, które spełniają wymogi ACEA E9 oraz API CJ-4, a także normy niskiej emisji spalin EURO 5 i EURO 6 w pojazdach wyposażonych w filtr DPF i niskiej zawartości popiołu, fosforu i siarki (Low SAPS). Opracowany do silników wyposażonych w system recyrkulacji spalin (EGR), a także selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) - AdBlue, dzięki czemu przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego. Oferuje znakomite właściwości trybologiczne. Posiada przeciwzużyciowe i energooszczędne składniki. PRIMEROL NanoTechnology poprzez zastosowanie inteligentnej formuły powodującej przyleganie cząstek oleju do metalowych elementów silnika może wydłużyć jego żywotność i znacząco zmniejszyć zużycie paliwa, co obniża koszty eksploatacji przy jednoczesnej poprawie wydajności w stosunku do olejów mineralnych.

Przeznaczony do pojazdów różnych marek i grup wiekowych, a także autobusów, maszyn rolniczych i budowlanych wymagających oleju o tej specyfikacji.

 

 

 

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

  • Spełnia normy niskiej emisji spalin EURO 5 i EURO 6.
  • Doskonale sprawdza się we wszystkich typach silników samochodów ciężarowych z filtrem DPF, wyposażonych w turbodoładowanie, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, common rail.
  • Pozwala zaoszczędzić paliwo poprez zmniejszenie wartości tarcia.
  • Doskonale spisuje się zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, również w ciężkich warunkach i przy długotrwałej jeździe.

 

WŁAŚCIWOŚCI:

  • Niska zawartości popiołu, fosforu i siarki (Low SAPS).
  • Ułatwia rozruch zimnego silnika.
  • Bardzo niskie zużycie oleju przy dużych przebiegach.
  • Wysokie właściwości detergentu / dyspergatora - doskonałe czyszczenie wszystkich części silnika.
  • Wysokie zdolności zapobiegające zużyciu silnika.
  • Redukuje tarcie i zwiększa wytrzymałość na zużycie zarówno w niskich jak i w wysokich temperaturach.
  • Kompatybilny z silnikami z filtrem DPF a także z systemami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) - Ad Blue.
  • Bardzo dobrze sprawdza się w silnikach z zaworem recyrkulacji spalin (EGR - exhaust gas recirculation).
  • Bardzo stabilny w wysokich temperaturach.
  • Kompatybilny z katalizatorami.
  • Zwiększa moc i moment obrotowy.

 

SPECYFIKACJA:

  • ACEA '12 E9 / E7
  • API: CJ-4 / CI-4  Plus / CI-4 / CH-4 / SN
  • VOLVO: VDS-4/VDS-3
  • SM MACK EO – M+
  • MAN M 3575/3275
  • RENAULT RVI RLD-3
  • MTU Type 2.1
  • MB 228.31/228.3
  • Cummins CES 20081
  • SCANIA Low Ash
  • CAT ECF 1A,2A,3

 

POZNAJ KORZYŚCI:

  • Pozwala zaoszczędzić olej napędowy.
  • Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika.
  • Zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach.
  • Utrzymuje wysoką sprawność silnika.
  • Pozwala wydłużyć czas między wymianami oleju, według wytycznych producentów silników.

 

 

 

©2016 PRIMEROL New Generation Oil. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.

project: pawelkrol.it

Please publish modules in offcanvas position.